№: 1
ID картки працівника:
49461
Найменування посади:
Доцент
Факультет/Відділення/Інститут:
Факультет бізнесу та права
Кафедра/Науковий підрозділ тощо:
Кафедра маркетингу
Трудовий статус посади (основне місце роботи, суміщення, сумісництво):
Основне місце роботи
Місце основної роботи, найменування посади:
-
Фізична особа. ID:
4421240
Фізична особа. ПІБ:
Ковальчук Олег Володимирович
Фізична особа. Дата народження:
07.11.1976
Фізична особа. Громадянство:
Україна
Фізична особа. Стать:
Чоловіча
Початок роботи в закладі:
01.09.1999
Дата початку стажу:
01.09.1999
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Тип:
Науково-педагогічний
Безперервний стаж:
Так
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Повних років:
24
Відомості про підвищення кваліфікації:
Стажування на посаді маркетолога-аналітика ТзОВ «Забіяка». Документ: Довідка про підвищення кваліфікації (стажування) від 11 квітня 2016 року , м. Луцьк (Україна)
Останні зміни в ЄДЕБО:
02.04.2022 12:45
Досягнення у професійній діяльності:
  • 1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection

    1. Войтович С. Я., Войтович О. О., Ковальчук О. В. Формування комплексу засобів маркетингу території із відновлювальною енергетикою. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки». ¬Випуск 47. Черкаси, 2017. С. 54-60
    2. Ковальчук О., Лорві І., Волочай М. Просування освітньої послуги у соціальній мережі Facebook. Економічні науки. Серія «Економіка та менеджмент» : збірник наукових праць. Луцький національний технічний університет. Випуск 14 (54). Редкол. : відп. д.е.н., професор Вавдіюк Н. С. Луцьк, 2017. С. 134–143.
    3. Ковальчук О. В., Буняк Н. М. Теоретичні аспекти конкурентного аналізу. Економічні науки. Серія «Економічна теорія та економічна історія» : Збірник наукових праць. Луцький національний технічний університет. Випуск 14 (56). Луцьк, 2017. С. 93-98.
    4. Даценко В. В., Герасимяк Н. В., Ковальчук О. В. Методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингового забезпечення діяльності підприємства. Електронне фахове видання «Економіка та суспільство». 2018. № 19. URL : http://www.economyandsociety.in.ua
    5. Ковальчук О. В., Герасимяк Н. В., Войтович С. Я. Проблеми забезпечення синергії засобів Інтернет-комунікацій при просуванні освітніх послуг. Економічний форум. 2018. № 1. С. 180-184.
    6. Лорві І. Ф., Ковальчук О. В. Обґрунтування вибору товарної стратегії підприємства. Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту. Випуск 22. Луцьк, 2018. С. 131-138.
    7. Kryvovyazyuk Igor, Kovalska Liubov, Gudz Petro, Kovalchuk Oleg, Pavliuk Liudmyla, Kravchuk Pavlo, Oksenіuk Kateryna, Baula Olena, Oleksandrenko Iryna. Entrepreneurial initiative as a factor for the development of the innovation activity of country enterprises. Academy of Entrepreneurship Journal. 2019. Volume 25, Issue 4. URL : https://www.abacademies.org/articles/Entrepreneurial-initiative-as-a-fa…

  • 3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)

    1. Електронний навчальний посібник з курсу «Стратегічний маркетинг» (Довідка № 18-23. Протокол № 10 від 19 червня 2018 р. засідання навчально-методичної ради Луцького НТУ).
    2. Теорія та практика маркетингового управління : монографія / [авт. кол. Герасимяк Н.В., Клімович О.М., Ковальчук О.В., Лорві І.Ф., Морохова В.О. ]. Луцьк : РВВ Луцького НТУ. 2019. 210 с. Рекомендовано Вченою радою Луцького НТУ (протокол № 12 від 25.06.19 р.)

  • 4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування

    1. Стратегічний маркетинг [Текст] : Методичні вказівки до практичних занять для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання / уклад. О.В. Ковальчук. – Луцьк : Луцький НТУ, 2017. – 40 с.
    2. Маркетингове ціноутворення. Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання. / уклад. О.В. Ковальчук. – Луцьк: Луцький НТУ, 2019. – 28 с.
    3. Маркетингове ціноутворення. Конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. О.В. Ковальчук. – Луцьк: Луцький НТУ, 2020. – 104 с.
    4. Теорія галузевих ринків. Методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми Маркетинг спеціальності 075 Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування денної та заочної форм навчання. / уклад. О. В. Ковальчук. Луцьк: Луцький НТУ, 2021. 24 с.
    5. Теорія галузевих ринків. Методичні вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми Маркетинг спеціальності 075 Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування денної та заочної форм навчання. / уклад. О. В. Ковальчук. Луцьк: Луцький НТУ, 2021. 20 с.

  • 8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах

    Керівник науково-дослідної роботи «Дослідження споживачів полімерної тари», виконаної згідно договором № 9/10-19 від 30 жовтня 2019 року між Луцьким НТУ та ТзОВ «Алфаінтерпласт»

  • 11) наукове консультування підприємств, установ, організацій не менше трьох років, що здійснювалося на підставі договору із закладом вищої освіти (науковою установою)

    Науково-практичне консультування ТзОВ «МАПРО Україна» (договір 1К-17 від 20.11.2017)

  • 12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій

    1. Ковальчук О. В., Михалевич В. О., Мельничук В. М. Проблеми впровадження CRM систем на підприємствах. Актуальні проблеми менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : тези ІV Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2017. С. 63-64.
    2. Ковальчук О. В., Хмелевська О. М. Маркетингові ризики як фактор впливу на безпеку підприємства. Теорія та практика менеджменту безпеки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. Луцьк, 2017. С. 61-62.
    3. Ковальчук О. В., Хмелевська О. М. Роль маркетингових ризиків у виникненні кризових явищ у підприємства. Антикризове управління економікою та фінансами : збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. Київ : Київський інститут банківської справи. 2017. С. 10-11.
    4. Ковальчук О., Волочай М. Просування освітніх послуг ВНЗ у мережі Інтернет. Актуальні проблеми управління соціально-економічними системами : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. Частина 2 Луцьк: РВВ Луцького НТУ. 2017. С. 101–104.
    5. Ковальчук О., Волочай М. Врахування інформаційних інтересів учасників у розвитку спільноти університету у соціальних мережах. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези міжнародної науково-практичної конференції. Рівне : РДГУ, 2017. С. 134–135.
    6. Ковальчук О. В., Скопюк Р. П., Скопюк В. П. Проблеми формування клієнтоорієнтованої HR-політики вітчизняних компаній, які працюють на міжнародних ринках товарів промислового призначення. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези міжнародної науково-практичної конференції. Рівне : РДГУ, 2017. С. 14–15.
    7. Ковальчук О. В., Мацютевич Т. П. Особливості споживчої поведінки на ринку макаронних виробів. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези міжнародної науково-практичної конференції. Рівне : РДГУ, 2017. С. 60–62.
    8. Ковальчук О. В. Формування інноваційних прийомів маркетингу з допомогою SMM. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. С. 200-202.
    9. Мегель О. П., Ковальчук О. В. Застосування CRM-системи у плануванні маркетингової діяльності підприємства. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. С. 286-287.
    10. Ковальчук О. В. Проблеми співпраці виробників споживчих товарів із закладами роздрібної торгівлі. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2019. С. 98-99.
    11. Коцко Т. А., Ковальчук О. В. Розвиток підприємства на засадах концепції екологічного маркетингу. Сучасні підходи до управління підприємством : збірник наукових праць. 2020. № 5. с.44-58.
    12. Ковальчук О.В., Лорві І.Ф. Поєднання стратегій проштовхування і залучення (витягування) у впливі на купівельну поведінку споживачів на ринку молочної продукції. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. Рівне. 2020. С. 11-13.
    13. Ковальчук О.В., Лорві І.Ф. Місце маркетингових ризиків в системі управління інноваційною діяльністю підприємства. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи: зб. тез доп. І Міжнарод. наук.-практ. конф. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2020. С. 172-173.
    14. Ковальчук О.В., Коваль В. М., Турчин М. А. Значення та завдання маркетингової товарної стратегії підприємства. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2020. С. 32-33.

  • 14) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу

    І. Робота у складі організаційного комітету/журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт):
    - І тур студентської олімпіади з дисципліни «Стратегічне управління» (Луцький НТУ, 2017 рік);
    - І тур студентської олімпіади з напряму «Маркетинг» (спеціальності «Маркетинг») (Луцький НТУ, 2017, 2018, 2019, 2020 роки);
    - І тур конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг» (Луцький НТУ, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021 роки);
    - І тур Всеукраїнському конкурсі дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів зі спеціальності «Маркетинг» за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр та магістр (Луцький НТУ 2017, 2018, 2019, 2020 роки);
    - І тур студентської олімпіади за навчальною дисципліною „Аграрний маркетинг” (Луцький НТУ, 2018, 2019 роки).

    ІІ. Керівництво студентом, який зайняв призове місце на І етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт):
    1. Бондарська Катерина Миколаївна (група МОіАм-51), Олійник Степан Богданович (група МО-41) – Переможці IV Міжнародної олімпіада з менеджменту серед молоді в рамках Глобального проекту «Молодіжний творчий рух «Естафета якості» у номінації «Практики і методи менеджменту» (Національний університет біоресурсів та природокористування (м. Київ) 19 травня 2017 року).
    2. Слива Юлія Михайлівна (гр. МКм-51) - Диплом ІІІ ступеня у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади для студентів вищих навчальних закладів III–IV рівнів акредитації з спеціальності «Маркетинг» (Одеський національний політехнічний університет, м. Одеса, 10-11 травня 2018 року).
    3. Яручик Богдан Анатолійович ІІІ місце І туру Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг» за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр (Луцький НТУ, 2017 рік).
    4. Міцах Микола Богданович ІІІ місце І туру Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр (Луцький НТУ, 2017 рік).
    5. Михалевич Владислав Олегович І місце І туру Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр (Луцький НТУ, 2018 рік).
    6. Мельник Юрій Васильович ІІ місце в І турі Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг» за освітнім рівнем бакалавр (2019 рік).
    7. Мельник Юрій Васильович (гр. МКм-51) - Диплом ІІІ ступеня VІ міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих науковців «Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки» (Луцький НТУ, 29.03.2019 р.).
    8. Міщенко Вікторія Геннадіївна – ІІ місце І туру студентської олімпіади за навчальною дисципліною „Аграрний маркетинг” (Луцький НТУ, 2019 рік).
    9. Козеровська Юлія Олександрівна – ІІ місце І туру Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності 075 «Маркетинг» (Луцький НТУ, 2019 рік).
    10. Гнатюк Олена Петрівна – І місце І туру Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності 075 «Маркетинг» (Луцький НТУ, 2018 рік).
    11. Загоруйко Мар’яна Юріївна – ІІІ місце І туру Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності 075 «Маркетинг» (Луцький НТУ, 2017 рік, бакалаврський рівень підготовки).
    12. Яручик Богдан Анатолієвич ІІ місце І туру Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності 075 «Маркетинг» (Луцький НТУ, 2017 рік, магістерський рівень підготовки).
    13. Гнатюк Олена Петрівна – ІІІ місце І туру І туру Всеукраїнської студентської олімпіади з напряму підготовки 6.030611 Менеджмент і спеціальності 073 «Менеджмент» (Луцький НТУ, 2017 рік, бакалаврський рівень підготовки).
    14. Бондарська Катерина Миколаївна – ІІІ місце І туру студентської олімпіади з дисципліни «Стратегічне управління» (Луцький НТУ, 2017 рік).
    15. Огроднічий Михайло Федорович. ІІІ місце І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг» (Луцький НТУ, 2021 рік).

    ІІІ. Керівник студентського наукового гуртка “Формування та реалізація маркетингової політики підприємств на ринку товарів та послуг”.